Opłaty

Opłata za udział wynosi: 250 zł

Opłata obejmuje udział w sesjach naukowych, przerwy kawowe,  lunch, wstęp na wystawę medyczną, certyfikat.

Organizator przewiduje dodatkowe opłaty za:
▪ osobno certyfikowane kursy lub warsztaty, jeżeli zostaną uruchomione podczas Konferencji,
▪ udział w ewentualnych imprezach towarzyszących o charakterze pozamerytorycznym – o ile imprezy takie będą miały miejsce i nie będą finansowane przez zewnętrznego Sponsora, niebędącego członkiem Stowarzyszenia INFARMA.

Realizacja płatności

Bank:|mBank S.A.
Numer konta:|69 1140 2004 0000 3402 7575 3047
SWIFT CODE:|BREXPLPWMUL
Tytuł wpłaty:|należy podać imię i nazwisko uczestnika oraz hasło: „SiP2025”
Adres Biura organizacyjnego – właściciela konta:|AltaSoft Spółka z o.o. ul. Pukowca 15, 40-847 Katowice, Polska

Warunki rezygnacji i zwrotów

1. Przedstawione warunki zwrotu opłaty dotyczą zarówno rezygnacji z wszystkich zamówionych usług jak i zmiany pakietu z pakietu droższego na tańszy lub rezygnacji z którejś z zamówionych usług dodatkowych.

2. Warunkiem zwrotu jest przesłanie w formie pisemnej (może być drogą elektroniczną) rezygnacji z udziału lub wniosku o zwrot wniesionej indywidualnie opłaty do Biura Organizacyjnego.

3. Decydująca jest data otrzymania rezygnacji lub wniosku:
do dnia 25.08.2025 – zwracane jest 100% wniesionej opłaty minus opłata manipulacyjna 70 zł brutto,
do dnia 25.09.2025 r. – zwracane jest 50% wniesionej opłaty,
po dniu 25.09.2025 r. – opłata nie podlega zwrotowi.

Szczegółowe warunki uczestnictwa w Konferencji oraz wrunki rezygnacji i zwrotów dostępne są w Regulaminie.