Opłaty
Opłata za udział wynosi: 250 zł
Opłata obejmuje udział w sesjach naukowych, przerwy kawowe, lunch, wstęp na wystawę medyczną, certyfikat.
Organizator przewiduje dodatkowe opłaty za:
▪ osobno certyfikowane kursy lub warsztaty, jeżeli zostaną uruchomione podczas Konferencji,
▪ udział w ewentualnych imprezach towarzyszących o charakterze pozamerytorycznym – o ile imprezy takie będą miały miejsce i nie będą finansowane przez zewnętrznego Sponsora, niebędącego członkiem Stowarzyszenia INFARMA.
Realizacja płatności
Bank: | | | mBank S.A. |
Numer konta: | | | 69 1140 2004 0000 3402 7575 3047 |
SWIFT CODE: | | | BREXPLPWMUL |
Tytuł wpłaty: | | | należy podać imię i nazwisko uczestnika oraz hasło: „SiP2025” |
Adres Biura organizacyjnego – właściciela konta: | | | AltaSoft Spółka z o.o. ul. Pukowca 15, 40-847 Katowice, Polska |
Warunki rezygnacji i zwrotów
1. Przedstawione warunki zwrotu opłaty dotyczą zarówno rezygnacji z wszystkich zamówionych usług jak i zmiany pakietu z pakietu droższego na tańszy lub rezygnacji z którejś z zamówionych usług dodatkowych.
2. Warunkiem zwrotu jest przesłanie w formie pisemnej (może być drogą elektroniczną) rezygnacji z udziału lub wniosku o zwrot wniesionej indywidualnie opłaty do Biura Organizacyjnego.
3. Decydująca jest data otrzymania rezygnacji lub wniosku:
do dnia 25.08.2025 – zwracane jest 100% wniesionej opłaty minus opłata manipulacyjna 70 zł brutto,
do dnia 25.09.2025 r. – zwracane jest 50% wniesionej opłaty,
po dniu 25.09.2025 r. – opłata nie podlega zwrotowi.
Szczegółowe warunki uczestnictwa w Konferencji oraz wrunki rezygnacji i zwrotów dostępne są w Regulaminie.